۱۳۹۶ تیر ۳۱, شنبه

بستن دست و پا و دهن با چسب










۵ نظر:

  1. فقط اینا میرن جهنم متاسفم برای این دخترا فقط خدا اینارو میبره جهنم از یه نظر اگه یهو دزد بیاد خونشون یهو دست و پاشو نو ببنده که مشکلی نیست اما اگه عمدا خودش دوست داشته باشه میره جهنم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خخخخخخخ چی میگی؟این یه نوع تمایل جنسیه برای چی بره جهنم

      حذف
  2. سلام....ببخشید لطفا یکی جواب منو بده اینا چیه؟؟؟؟من شوهرم تمایل پیدا کرده و فقط دوست داره منو اینجوری ببنده ولی من دوست ندارم اندامم خراب میشه....تا میگم نمیخوام بدتر میکنه و با وحشی بازی کارخودشو پیش میبره....منو یه روز کامل میبنده میندازه رو تخت باهام ور میره و هی پوززیشن عوض میکنه....لطفا یکی توضیح بده من نمیخوام اینجوری باشه چیکار کنم این به اون سادیسم ربطی داره؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به صورت مستقیم نه ولی فکر نکنم اندامو خراب کنه

      حذف
  3. سلام من دوست دارم بسته بشم دختر یا پسر لباس زنانه می پوشم به این شماره اسمس بده باشه ۰۹۳۶۲۷۱۹۵۴۲

    پاسخحذف