۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

بستن دهن دختر با چسب


۸ نظر:

  1. دادا یه ایمیل به من بده
    میخام وبلاگمونو با هم ادغام کنیم

    پاسخحذف
  2. وای خدا من آرزومه دست و پای یه دختر و خوشگل روببندم و دهنش رو هم به روش های مختلف ببندم و کف پاهای خوشگلشو قلقلک بدم از گرفتن دهن دخترا با دست هم خیلی لذت می برم

    پاسخحذف
  3. وای خدا من آرزومه دست و پای یه دختر و خوشگل روببندم و دهنش رو هم به روش های مختلف ببندم و کف پاهای خوشگلشو قلقلک بدم از گرفتن دهن دخترا با دست هم خیلی لذت می برم

    پاسخحذف
  4. mehran۳ به

    ای کاش با دستت دهن منو میگرفتی من دخترم

    پاسخحذف
  5. سلام ۲۱ساله هستم و برای آشنایی و ازدواج به دختری با همچین تمایلاتی نیاز دارم ایمیل : ali.b989898@gmail.com لطفا اگر تمایل دارید پیام بدید تا صحبت کنیم

    پاسخحذف
  6. سلام من دوست دارم بسته بشم دختر یا پسر لباس زنانه می پوشم به این شماره اسمس بده باشه ۰۹۳۶۲۷۱۹۵۴۲

    پاسخحذف
  7. من عاشق اینم یه دختر رو با این روش ببندم دهنشو

    پاسخحذف